Pozycjonowanie Aplikacji Mobilnych (ASO)

W popularnych sklepach z aplikacjami mobilnymi znajduje się prawie 5 milionów gier i aplikacji. Jak prześcignąć konkurencję w zdobyciu użytkowników?

- mamy dla Ciebie jasne zasady i przejrzysty model współpracy!

Rozumiemy biznes

Pozycjonowanie sklepów internetowych nie ma dla nas tajemnic. Globalnie spoglądamy na nasze działania i ich efekty, realizując cele biznesowe klientów.

Jesteśmy transparentni

W naszych działaniach wykorzystujemy autorską platformę monitoringu pozycji, do której klienci mają nieograniczony dostęp dwadzieścia cztery godziny na dobę.

Gwarantujemy stały kontakt

Dobra współpraca przekłada się na efekty pozycjonowania sklepu lub serwisu. Zapewniamy zatem bezpośredni kontakt telefoniczny i e-mailowy z naszymi specjalistami.

Raportujemy efekty prac

Profesjonalnie przygotowane raporty w klarowny sposób prezentują zakres przeprowadzonych przez nas działań oraz osiągane wyniki.

Zalety App Store Optimization

Stworzyłeś świetną aplikację, ale wciąż notuje mało pobrań i lojalnych użytkowników? Większość odbiorców znajduje aplikacje po prostu – szukając ich na popularnych platformach z aplikacjami mobilnymi (App Store czy Google Play). Nie pobiorą jej, jeżeli jej nie znajdą. Dzięki ASO poprawisz widoczność aplikacji w wewnętrznych wyszukiwarkach sklepów.

Oczywiście, bycie znalezionym to dopiero początek drogi. Wdrażając strategię ASO, trafisz do odpowiednich osób, czyli wartościowych użytkowników, którzy są zainteresowani tematem Twojej aplikacji, ponieważ szukali jej pod konkretnymi słowami kluczowymi.

Dobrze zoptymalizowana i wdrożona strategia ASO obniży Twoje koszty pozyskiwania użytkowników. Jeżeli skupisz się na rozwoju wyników organicznych, na opcjonalne, dodatkowe reklamy wydasz znacznie mniej.

Dodatkowo, zapewnisz sobie stały wzrost. Ważne jednak, żeby ten proces oddać w ręce profesjonalistów, którzy zadbają o regularne optymalizowanie.

Prawidłowo przeprowadzony proces ASO zwiększy również Twoje przychody z aplikacji i wspólczynnik konwersji. Jak zarabiają aplikacje? Często reklamami czy zakupami w aplikacji lub różnymi modelami subskrypcji. Jeżeli strona aplikacji w sklepie nie konwertuje (czyli nie przekonuje użytkowników do faktycznego pobrania), to nie zwiększy Twoich przychodów. Dzięki działaniom ASO mamy wpływ na współczynnik konwersji (zachęcając użytkowników do klikania i pobierania).

Chcesz dotrzeć do odbiorców na całym świecie? ASO pomoże Ci wprowadzić Twoją aplikacje na rynek globalny. Udostępniając swoją aplikację w innych językach za pośrednictwem funkcji Lokalizacja, możesz skłonić użytkowników z całego świata do odkrycia Twojej aplikacji.

Usługa pozycjonowania aplikacji mobilnej (ASO)

W ramach współpracy wykonamy szereg działań dla strony Twojej aplikacji w sklepie z aplikacjami mobilnymi:

Audyt ASO

Sprawdzimy stan wyjściowy. Przeprowadzimy szczegółową analizę strony Twojej aplikacji, aby wskazać, które elementy wymagają zmiany, a które działają już poprawne.

Stworzenie strategii

Przygotujemy odpowiednią strategię dopasowaną do Twojej aplikacji. Nie ma uniwersalnego przepisu na sukces, dlatego do każdego projektu podchodzimy indywidualnie.

Link building

Tak jak w działaniach SEO, dbamy również o profil linków. Każdego miesiąca będziemy pozyskiwać określoną liczbę odnośników do strony Twojej aplikacji (zależnie od niszy, w której funkcjonujesz i Twojej konkurencji. Wszystkie z wysokiej jakości, naturalnych źródeł. O zdobytych linkach poinformujemy Cię na początku każdego miesiąca.

Optymalizacja ASO

Zarekomendowane zmiany w audycie, będziemy stopniowo wdrażać, a następnie optymalizować. Zadbamy o czynniki on-site i off-site.

Analizy

Będziemy przeprowadzać cykliczne analizy ASO w celu znalezienia istotnych błędów w stronie Twojej aplikacji w sklepie z aplikacjami mobilnymi. Trzymamy rękę na pulsie, śledzimy trendy, analizujemy również ruchy konkurencji, aby móc sprawnie reagować na zmiany.

Przejrzyste raportowanie

Otrzymasz wgląd do raportu pozycji 24/7 tak, abyś zawsze mógł sprawdzić naszą pracę.

Efekty naszych działań

+ 0 %
wzrost zasięgu kampanii
- 0 %
koszt pozyskania klienta
+ 0 %
wzrost transakcji
+ 0 %
wzrost ilości zakupów
SEO

W jakich barwach maluje się przyszłość SEO? Poznaj kluczowe trendy na 2024 rok

Specjaliści sektora e-marketingu nieustannie zastanawiają się, w jaki sposób dynamicznie zmieniający się świat technologii wpłynie na przyszłość SEO tej branży. W epoce, gdy sztuczna inteligencja ...
Czytaj więcej →
SEO

Bing dla firm. Jak wykorzystać narzędzia Bing w marketingu online?

W dobie rosnącej cyfryzacji potencjał marketingu internetowego wydaje się nieoceniony. Wiele platform oferuje przedsiębiorcom narzędzia, których funkcjonalności mają za zadanie pomóc im w dotarciu do ...
Czytaj więcej →
SEO

Pozycjonowanie lokalne. Jak zdobywać klientów na poziomie lokalnym?

Pozycjonowanie na rynku lokalnym stało się nieodłącznym elementem strategii marketingowych wielu małych i średnich przedsiębiorstw. Bez względu na to, czy jesteś właścicielem sklepu, restauracji czy ...
Czytaj więcej →
UX

SEO i UX. Jak doskonalić doświadczenie użytkownika w 2023 roku?

Branża digital marketingu stale się rozwija, nieustannie zapewniając holistyczne rozwiązania, które stanowią połączenie zagadnień pozycjonowania (ang. Search Engine Optimization) oraz wrażeń użytkownika (ang. User Experience). ...
Czytaj więcej →
Inne

Generowanie leadów marketingowych: najczęstsze błędy i jak ich unikać

Pozyskiwanie wartościowych leadów marketingowych stanowi kluczowe zadanie, przyświecające stworzeniu skutecznej strategii marketingowej. Każdy lead to potencjalny klient, który wyraził zainteresowanie Twoją ofertą poprzez udostępnienie swoich ...
Czytaj więcej →
E-commerce

Czym jest kampania Google Zakupy i czy warto ją uruchomić?

Rosnąca z każdym rokiem popularność zakupów on-line sprawia, że wiodące koncerny technologiczne nieustannie pracują nad nowymi rozwiązaniami, które mają uczynić sektor e-commerce jeszcze bardziej przystępnym ...
Czytaj więcej →

Chcesz wypozycjonować .

Nie ma problemu! Oferujemy model rozliczeń oparty o success-fee, w którym część naszej pracy uzależniona jest od efektywność pozycjonowania. Nasze działania prowadzimy w oparciu o pozycjonowanie long tail dla aplikacji.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Scroll to Top